Lunch voor de bovenbouw leerlingen

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Lunch voor de bovenbouw leerlingen

Lunch voor de bovenbouw leerlingen

DENKTANK GEVRAAGD:
Vrij snel nadat Renata weer in Mtangani is aangekomen, heeft ze een rondje gedaan bij het team, allemaal individueel met hen gesproken, wat gaat goed en wat kan beter. Goede punten waren dat ze happy zijn met het team (dat is ook wel te zien;-), blij met dat hun salaris altijd en op tijd wordt uitbetaald.
Maar een minpunt is dat de kinderen die hele dagen naar school gaan (bovenbouw), het niet redden met het ontbijt wat ze bij ons krijgen. De concentratie en prestaties hebben daar uiteraard onder te lijden.
Moeilijk, moeilijk…hoe dit nu weer op te lossen. Want die financiële ruimte heeft het sponsorproject niet. Het lukt niet van die 12 euro per leerling en verhogen wil ik het bedrag niet.
Renata is alvast in de keuken aan het uitproberen wat we voor lunch kunnen aanbieden, dan kan ze een maandelijkse kostenplaatje maken.
Maar ik heb er de financiële oplossing nog niet voor, zoiets is niet met een eenmalig bedrag opgelost, maar moet structureel maandelijks zijn. Maar misschien zijn er bedrijven die onze leerlingen willen voeden?
Ideeën zeer welkom. Ik kom graag in contact met je, info@stichtingmtangani.nl  of kan je me aan iemand voorstellen die misschien kan helpen?
PS…die ene kool op de foto is maar om te proberen hè?;-)