Scholen gezocht voor sponsoractie

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Scholen gezocht voor sponsoractie

Scholen gezocht voor sponsoractie

De scholen gaan of zijn alweer begonnen in Nederland. Plannen worden weer gemaakt en iedereen start hopelijk weer met frisse moed. Misschien horen bij een nieuw schooljaar ook nieuwe goede doelen?
Is jullie school komend schooljaar op zoek een goed doel? En dan ook nog met een connectie naar onderwijs? Dan is het misschien een leuk idee om contact met me op te nemen.
Ik vind het heel leuk om op jullie school een presentatie te komen geven over hoe het basisonderwijs op onze school in Kenia er uit ziet. Waarin verschillen we, wat zijn de overeenkomsten? Dat laat ik graag zien met een powerpresentatie.
Leerzaam voor de kinderen en leuk als we met een actie van jullie school weer extra school- of bibliotheekboeken kunnen kopen. Ik woon in Dronten, dus afstanden zijn best goed te overbruggen😉Delen wordt gewaardeerd!
Interesse? Stuur dan een berichtje naar info@stichtingmtangani.nl