Prachtige donatie

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Prachtige donatie

Prachtige donatie

Soms komen dromen echt uit, gisteren kreeg ik fantastisch nieuws! We hebben een grote donatie gekregen waardoor we een aantal dingen van onze wensenlijst kunnen realiseren!
We stuiteren er nog van! De projecten die we nu kunnen doen zijn:
* 7 staffrooms van 28 m2, met kleine badkamer en inboedel. Dit is echt noodzakelijk voor leerkrachten die ver weg wonen. De dagelijkse reiskosten vallen hen met name zwaar. We krijgen dus een heuse campus!
* Een wasmachine voor gezamenlijk gebruik
* Alle lokalen van de basisschool en kleuterschool en het kantoor krijgen ventilatoren
* Elektrische waterpomp incl. leidingen en tank voor de basisschool en de middelbare school, dus voortaan gratis water!
* Vervanging schoolboeken voor de bovenbouw i.v.m. het nieuwe schoolsysteem
* Video en audio apparatuur voor de basisschool
* Keukeninrichting middelbare school, zodat we vanaf januari daar de lunch voor de kinderen kunnen bereiden.

Ik bedenk me net dat 3 jaar geleden de schop nog in de grond moest! Er was nog helemaal niets. Straks hebben we:
* een basisschool met 8 lokalen, een kantoor en grote hal met toiletgebouw.
* een kleuterschool met 4 lokalen en een toiletgebouw
* middelbare school in aanbouw
* staffrooms voor de leerkrachten…..moet me af en toe even in de arm knijpen. Dit is allemaal gelukt met de hulp en bijdrage van mensen om ons heen!