Zwemles

Wauw…dit is gaaf nieuws! Er is een score lijst van privé scholen in Kenia. Volgens deze lijst heeft onze Recoye School nu een score van 90% van alle scholen in de kustregio! Super trots zijn we!! En dat terwijl deze school nog maar 3 jaar bestaat, waarvan 2 jaar echt draait als je de lockdown periode er af haalt. Deze hoge score is mede behaald doordat we de kinderen een heel uitgebreid pakket kunnen bieden.
Naast goed onderwijs, ontbijt en een goede lunch is er ook ruimte voor buitenschoolse activiteiten zoals:
·       drama
·       scouting
·       counseling
·       koor
·       debatteren/quizzen
·       traditionele dans
·       voetbal
·       volleybal
en nu zelfs zwemles! Groep 4 heeft dat in de lesboeken staan en we kunnen dat nu de kinderen ook aanbieden. We hebben iemand gevonden die de lessen wil verzorgen en Education for Everyone neemt de kosten hiervan voor hun rekening.
Samen met de vele sponsors hebben we dit allemaal voor elkaar gekregen. Elke cent wordt op de juiste manier besteedt, daar staan we voor!
#stichtingmtangani