Weerzien na twee jaar

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Weerzien na twee jaar

Weerzien na twee jaar

En dan is het eindelijk zover!! Renata is terug in Mtangani, na 2 jaar alles op afstand samen met Sidi vanuit Europa bestuurd te hebben. Niemand was op de hoogte van haar komst, behalve Yvonne om het goed vast te leggen….het is haar gewoonte om ze te verrassen, nou dat is wel gelukt!! Zo mooi om te zien hoe ze elkaar gemist hebben.

Daarna waren de leerkrachten aan de beurt, vechtend om wie haar het eerst mag begroeten. Super om te zien!
Je neemt mensen in dienst, ze doen hun werk…maar als je er dan zo’n team van kan maken, zo’n hechte club, dan heb je echt wel iets bijzonders gedaan.
Lief en leed wordt hier gedeeld, dit maakt onze Recoye school zo bijzonder en dat willen we ook overbrengen op de kinderen. En mister Thoya is wel de grootste knuffelkont;-)
Samen met Education for Everyone, die hier ook groot op in zet.