Studiefonds

We vragen nooit rechtstreeks om iets, omdat we daar niet van houden. Mijn ervaring is dat mensen ons uit zichzelf weten te vinden als ze iets kunnen betekenen. Je wil niet weten hoe bijzonder ik dat vindt! Op deze manier hebben we al zoveel kunnen bereiken, letterlijk een aantal leven kunnen redden en velen kinderen een toekomst kunnen geven.
Maar ik wil nu toch kijken of we het studiefonds groter kunnen maken. Want dat is hard nodig!
Deze 11 kinderen zitten nu in groep 8, zij komen in maart van school af en we willen hen heel graag helpen met de stap naar middelbaar onderwijs.
We hebben daar een studiefonds voor, maar die is nog niet zo gevuld dat we alle 11 kinderen die kans kunnen geven. Onze werkwijze is als volgt. De eindscore van de toets geeft een aantal scholen als optie, de kinderen kunnen zich dan inschrijven, de rekening geven ze aan ons en wij betalen direct aan de school, zodat er niets mis kan gaan met het geld. Wij ontvangen daarvan een betalingsbewijs. Het kind kan echt zorgeloos een goed start maken.
Wil je meehelpen aan dit project? Stuur me dan een bericht naar info@stichtingmtangani.nl en we spreken elkaar verder. Elke bijdrage is prima, maandelijks of eenmalig. Blij met alles!
Als je dat wenst zet ik je in een mailinggroep en word je op de hoogte gehouden van deze kids.
Ons nummer voor het studiefonds is NL26ABNA 0887.1599.58 t.n.v Stichting Mtangani
Sorry voor deze eenmalige oproep, maar soms moet het maar even.