Sponsors gezocht

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Sponsors gezocht

Sponsors gezocht

We zijn weer aan het einde gekomen van het schooljaar in Kenia. Sponsors hebben de schoolresultaten van hun leerling weer ontvangen en wij moeten weer flink aan de slag om nieuwe sponsors te vinden voor het nieuwe schooljaar welke eind januari start. Altijd weer heel spannend of we alle kleutertjes op tijd gekoppeld hebben. Dit jaar is het ook een hele puzzel om de kosten dekkend te krijgen. Waar we voorheen met 12 euro per leerling goed uit kwamen, is dat nu veel moeilijker. Toch hebben we moeite met het verhogen van het bedrag, maar het zou kunnen zijn dat we 2 sponsors aan een leerling gaan koppelen.
Dus het gaat gewoon maatwerk worden, in overleg met de sponsor. Wie wil een leerling via ons project ondersteunen? Stuur dan een berichtje naar info@stichtingmtangani.nl of reageer hieronder. Samen is er veel mogelijk, dat hebben we al met elkaar bewezen!