Rich vliegt weer naar huis!

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Rich vliegt weer naar huis!

Rich vliegt weer naar huis!

EINDELIJK!! Het is zover, vanmorgen de tickets geboekt voor Rich en zijn moeder. Op vrijdag 7 augustus vliegen ze terug naar huis in Kenia.
Bijna 3 maanden later dan gepland door Covid-19.
Op 15 februari vloog Rich met zijn moeder naar Italië voor een levensreddende zeer ingewikkelde openhartoperatie die in Kenia niet kon worden uitgevoerd. Dankzij de niet aflatende doortastendheid van Renata, sponsors hier in Nederland en artsen en vrijwilligers in Italië is het gelukt om dit georganiseerd te krijgen. Op 2 maart werd hij geopereerd en waren de eerste 48 uur zeer kritiek. Maar hij heeft het gehaald, is springlevend en doet alles wat een 8 jarig ventje doet, misschien nog wel meer omdat hij de schade aan het inhalen is. Half mei had hij naar huis gekund, maar Covid-19 gooide roet in het eten. Het was wachten en wachten tot we konden boeken. Op 5 augustus ondergaan ze de corona test en op 7 augustus de vlucht naar huis…..EINDELIJK!
Dank aan iedereen die met ons meegeleefd heeft en/of hebben bijgedragen aan het nieuwe leven van Rich!