Goed verzekerd!

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Goed verzekerd!

Goed verzekerd!

Toen we in 2015 met ons sponsorproject begonnen om zoveel mogelijk kansarme kinderen in Mtangani, Kenia goed onderwijs te bieden, waren we onervaren.

Dachten we dat we er wel waren met een salaris voor de leerkrachten, uniform voor de kinderen en lesmateriaal. Nu zijn we 4 jaar verder en kan ik met trots zeggen dat we heel erg gegroeid zijn. Het onderwijsniveau is goed en we zorgen ook goed voor onze leerkrachten. Vanaf nu zijn zij verzekerd tegen ziektekosten en betalen we pensioenpremies. We zijn het sponsorproject begonnen met 5 euro per kind, dat hebben we een half jaar geleden moeten aanpassen naar 8 euro per kind. Van dit bedrag lukt het ons prima om in alles te voorzien. Elke cent wordt 100% besteed aan het project. Ik kan het niet vaak genoeg zeggen wat deze sponsors voor ons betekenen…..Bedankt!!