Education for Everyone weer op Recoye school

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Education for Everyone weer op Recoye school

Education for Everyone weer op Recoye school

Sinds vrijdag zijn Heidi Smits en Yvonne Geelhoed van Education for Everyone weer op de Recoye school in Mtangani!

Samen met het Recoye team heeft Education for Everyone zaterdag terug gekeken op de start van het schooljaar. Mooi om de betrokkenheid van een ieder te zien, een mooi bruggetje naar wie zij als teacher willen zijn.
‘s Middags stond thematisch werken op het programma. Na een introductie heeft Education for Everyone het doel van thematisch werken benadrukt. Aansluitend gingen de teachers in groepen met 3 opdrachten aan de slag.

Komende week gaat het team een thema, een gezamenlijk schoolproject uitwerken, dat samen met hun klas aan iedereen presenteren. Ook gaan zij met teachers de toetsen analyseren, kijken naar een goede instructie waarbij het accent voor al op vaardigheid ligt. Over 2 weken staat er een reflectieworkshop gepland.
Stichting Mtangani is blij met de kennis die zij steeds weer zo gemotiveerd overdragen!