Education for Everyone

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Education for Everyone

Education for Everyone

Elk half jaar bezoeken Heidi Smits en Yvonne Geelhoed van Education for Everyone onze school. Zij geven trainingen aan onze leraren. Wat werkt wel, wat niet en wat wil men nog leren? Toetsanalyses worden besproken, welke leerlingen hebben extra aandacht nodig? Hoe draag je de onderwijsbehoeften over naar de volgende leerkracht? Daarna zijn ze uitgebreid bezig geweest hoe je met taalachterstanden omgaat. Hoe je je woordenschat kunt vergroten. Komende week gaan de teachers van onze school dit uitproberen. Hun collega’s gaan samen met hen de klassenobservaties doen om elkaar feedback te geven!
Gisteren was ook de officier van onderwijs aanwezig om hen te ontmoeten. Hij was enthousiast wat betreft het plan van Heidi en Yvonne om ook de deuren naar andere scholen in de omgeving te openen voor dit mooie en constructieve project. We zijn er echt trots op dat we als een pilot school worden beschouwd.