Brandveiligheid

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Brandveiligheid

Brandveiligheid

Bij het runnen van een school komen zoveel extra dingen bij kijken. Eigenlijk waren we ontzettend naïef toen we 6 jaar geleden begonnen en misschien is dat maar goed ook. Wie weet hadden we het anders niet aan gedurfd! Maar geleidelijk zijn we er in gegleden en draait de school in Kenia prima. Dat kan allemaal van 12 euro per maand per kind die de sponsors in Nederland betalen. Dus ook voor de jaarlijkse inspectie van de brandblussers, de sterke WIFI, de water-, gas- en elektra rekening, schoonmaakmiddelen, inspecties etc etc.
Een school draaiende houden houdt meer in dan schooluniformen en boeken;-)
Maar het lukt! In april begint een nieuw schooljaar en verwachten we weer nieuwe leerlingen. Wil je ook sponsor van een leerling worden voor 12 euro per maand? Stuur me dan een bericht naar info@stichtingmtangani.nl en ik neem snel contact met je op.