Sponsors gezocht

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Sponsors gezocht

Sponsors gezocht

In Mtangani kunnen we 235 leerlingen goed onderwijs bieden door middel van ons sponsorproject. Vanuit dat project betalen we ALLES wat er maar komt kijken bij het runnen van een school, zoals:

* Salarissen voor onze leerkrachten en overig personeel
* Lesmateriaal en boeken
* Ontbijt en lunch voor de kinderen en het team
* Wifi, gas en elektra
* Onderhoud school
* Examens

Wil je een van de leerlingen op de foto sponsoren voor 25 euro per maand? Deze kinderen kan ik nog koppelen aan een sponsor. Je ontvangt dan meer informatie over hen en het project en krijgt 3x per jaar de toets resultaten opgestuurd.

Vind je ons project de moeite waard om te steunen, maar is 25 euro teveel per maand, dan kun je er ook voor kiezen projectsponsor te worden. Ook daar help je ons enorm mee, maar ben je niet gekoppeld aan een leerling. Elke bijdrage is dan welkom.
Voor aanmelding of meer informatie, stuur me dan een berichtje naar info@stichtingmtangani.nl, dan neem ik contact met je op.