Steun ons

Stichting Mtangani > Steun ons

Steun ons

Voor bedrijven
Het kan aantrekkelijk zijn namens uw bedrijf ons werk te steunen. Uw gift is aftrekbaar van de belasting. Stichting Mtangani heeft de ANBI status van de belastingdienst.

ANBI-gerelateerde informatie
Stichting Mtangani
RSIN/fiscaal nummer ANBI: 8187.39.769

Voor scholen
Regelmatig organiseren scholen een leuke actie voor ons. Ik kom graag langs om presentaties te geven. Is uw school geïnteresseerd? Neem dan contact op via info@stichtingmtangani.nl.

Voor individuen
Wordt sponsor van een kind. Regelmatig zoeken we sponsors voor de kinderen op onze school. Voor 25 euro per maand kan een kind naar school gaan. Daarvan betalen we:

• de salarissen van de leraren en secretaresse;
  • een maaltijd voordat ze weer naar huis gaan;
  • schooluniform;
  • lesmaterialen en examens;
  • bijscholing leerkrachten om het niveau van het onderwijs te verhogen;
  • salaris personeel voor het bereiden van de lunch voor de kinderen;
  • kosten op het gebied van onderhoud;
  • maandverband voor de meisjes in de bovenbouw om lesuitval te voorkomen;

Wordt sponsor van het schoolproject. Je bijdrage zal op dezelfde manier besteed worden als de 25 euro bedragen.

Uw financiële bijdrage is meer dan welkom
Stichting Mtangani
NL85 ABNA 0565.081.357

Let op: Wilt u sponsor van een kind worden? Dit kan alleen via een bericht naar info@stichtingmtangani.nl

Voor overige (eenmalige) donaties kunt u ons rekeningnummer gebruiken of via de DONEREN knop. Via deze knop wordt wel 5% kosten ingehouden. Als u het rechtstreeks op ons rekeningnummer overmaakt, dan ontvangen we 100% van uw donatie.