Word jij zijn/haar sponsor?

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Word jij zijn/haar sponsor?

Word jij zijn/haar sponsor?

Onze kleuterklas PP1 is een instroom klas. Deze klas zit ook voller dan onze bedoeling is. We zouden dit jaar graag een klaslokaal voor de peuters bij willen bouwen, plannen daarvoor zijn in de maak…maar intussen zitten er nu 36 kinderen in PP1….en velen van hen hebben nog geen sponsor. Dit drukt best wel op onze uitgaven. We zouden ontzettend blij zijn als we hen aan een sponsor in Nederland kunnen koppelen. Je kunt dan van jongs af aan zijn/haar ontwikkeling volgen. Dat deze kinderen een goede start in het leeronderwijs maken is een feit. Starten zonder achterstand omdat je ouders het schoolgeld niet kunnen betalen is niet meer op deze kids van toepassing.
Onze oudste leerlingen studeren nu al verder op de middelbare school…hoe anders was hun toekomst geweest als ze geen sponsor hadden gehad. Bij ons zijn het geen vage verhalen, maar maken we samen echt het verschil voor hen.
Voor 25 euro per maand kan hij/ zij zorgeloos goed onderwijs krijgen. Ik weet dat het geen klein bedrag is, daarom gaat het vinden van sponsors ook moeilijk dan voorheen. Maar gezien de enorme prijsstijgingen moesten we wel.
Heb je interesse, mail dan naar info@stichtingmtangani.nl of stuur me een DM of reageer onder deze post. Ik ben hier dag en nacht bereikbaar voor😊
Onderstaande kinderen zou ik heel graag een zorgeloze toekomst willen geven.