Benefietdiner 2018

Stichting Mtangani > Mtangani Nieuws > Benefietdiner 2018

Benefietdiner 2018

Stichting Mtangani organiseert voor de vierde keer een benefietdiner op 19 mei as.
Voor velen is de bedoeling van dit diner al bekend. Aan de hand van een korte diapresentatie willen we jullie laten zien wat we het afgelopen jaar gedaan hebben en wat onze plannen voor de toekomst zijn.

We willen jullie en andere vrienden, sponsoren en bedrijven die Stichting Mtangani steunen, van harte uitnodigen voor dit diner. Kom gezellig met je vriend(inn)en, collega’s of buurvrouw.
Voor deze gelegenheid zal ook onze partner in Kenia, Renata Grizancic, weer aanwezig zijn.

We zullen het diner weer bij restaurant ‘Aan de Fonteyn’ in Dronten houden. Dat is iedereen zeer goed bevallen.
Naast gezamenlijk eten organiseren we weer een loterij.
We gaan weer ons best doen om veel leuke prijzen te regelen!

De loten kosten 2 euro per stuk. Ook mensen die niet op het diner aanwezig kunnen zijn, maar toch met de loterij mee willen doen, kunnen aangeven dat ze een of meerdere loten willen kopen. Wij zorgen er dan voor dat je die avond gewoon mee loot. Als je prijs hebt, bellen we je op!
Vooraf loten kopen kan rechtstreeks bij Corien Norder, via Facebook, mail of op de avond zelf.

Je kunt je voor het diner aanmelden voor 14 mei via info@stichtingmtangani.nl of via Facebook. Er is plek voor maximaal 70 gasten, dus wacht niet te lang met aanmelden.
De kosten voor dit diner bedragen 35 euro excl. drankjes. De opbrengst van het diner komt ten goede aan de bouw van de middelbare school.

We hopen jullie te ontmoeten op 19 mei!

Locatie: Restaurant ‘Aan de Fonteyn’, Ruim 15, Dronten

Tijd: 19.00 uur